We zijn goed aangekomen!

15 december 2018 - Bangkok International Airport, Thailand

02.30h amsterdam, 10.30h bangkok: Uitgebreid verslag volgt later ;)

Bij deze het uitgebreide verslag:

Het is nu 20.30u (vertrek Amsterdam) en het gaat prima! De kids hebben zich super vermaakt op Schiphol. Opstijgen was ook een fluitje van een cent, in tegenstelling tot vorige keer, toen had Silke behoorlijk last van haar oren. Morris rent lekker rond en heeft ondanks het overslaan van z’n middagslaapje ook nog geen kik gegeven. Zijn antwoorden worden wel iets korter hihi. Silke heeft een paar keer mogen helpen met de stewardessen, feest natuurlijk! Om 16u hadden we al een pannekoek gegeten en dat bleek ook wel nodig. Om 19.30u kregen we pas eten en omdat Silke hielp eten uit te delen at ze als laatste. No sweat, kan allemaal. Heerlijk! De vakantie stemming zit er al goed in, mede door al het vriendelijke personeel.

Aaaaaand... too soon... 😂

Om 9u gingen de lichten uit. Silke ging keurig slapen en na wat strubbelingen Morris ook. Maar ja... het is natuurlijk wat krap. En als je je dan uit rekt, kom je tegen je broertje aan. Die wakker wordt. Niet happy is. En vervolgens een uur lang met papa op de wc zit omdat ie daar tenminste even voluit kan brullen. Vervolgens nog een half uur in de keuken omdat ie nog even na moet snikken. Mama staat ondertussen naast de stoel omdat Silke het nodig heeft om even lekker languit te liggen. Gelukkig hebben we uiteindelijk een uurtje of 2 allemaal kunnen zitten/slapen/hangen. En dan... is de vlucht alweer voorbij. Papa en mama highfiven elkaar en doen een schietgebedje voor de komende 24 uur.

Welkom in Bangkok!!!!!!! 🤗

Inmiddels zijn we geïnstalleerd in ons hotel. Even gevraagd of er stiekem niet toch een familiekamer beschikbaar was? Jawel, maar in het oudere gedeelte  we werden keurig naar de kamer begeleid en rondgeleid. Het oude gedeelte is iets minder blits maar hartstikke netjes. De kamers zijn onlangs opgeknapt zo te zien, de gang is wat gedateerd. Geen probleem voor ons, we hebben nu twee geschakelde hotelkamers. Fijn! We proberen nu de kids even een tukkie te laten doen en gaan daarna waarschijnlijk even zwemmen of het park verkennen dat hier tegenover ligt. Simkaart en geld wisselen is op het vliegveld geregeld dus we zijn goed bereikbaar. En hopelijk straks ook een beetje uitgerust. (Pssst we zijn moe, maar gelukkig niet gestresst. Ik had wel een pietsie medelijden met onze mede-reizigers maar naar omstandigheden is het allemaal goed gegaan. Vakantiemodus weer aaaaan!).

1. Saskia:
    16 december 2018
    Jullie zijn er! Fantastisch. En gelukkig is het prima gegaan. Welkom in Thailand 🤗. Nu even bijkomen xx Sas
  2. Dees:
    16 december 2018
    Klinkt goed jongens!!! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Nu begint het pas echt😉😘