Inpakken!!

8 december 2018 - Sijbekarspel, Nederland

Zo. De meeste spullen zijn al ingepakt. We hebben zojuist even getest hoe het bevalt:

1 backpack (13kg)

1 kleine rolkoffer (8kg)

1 draagzak voor Silke (kan tot 21 kg, ze is 16kg, maar hij begint inmiddels wel wat klein te worden voor haar lange benen en armen hihi)

1 buggy voor Morris. Morris in de draagzak zou praktischer zijn, maar hij heeft er een hekel aan en kan in de buggy makkelijker een tukkie doen

1 kleine rugtas voor overdag en als handbaggage in het vliegtuig

Totaal iets meer dan 25kg voor 25 dagen exclusief kinderen dan haha. Eerlijk gezegd maak ik me het meest zorgen over die laatste tas. Zit er genoeg speelgoed en eten in voor in het vliegtuig? Is ie groot genoeg om overdag tijdens de reis alles mee te kunnen nemen? Moet er niet toch een grotere handbaggage tas mee? Het voelt heel gek om zo licht te reizen. Voor de meeste vakanties zitten we vaak aan het maximum aan gewicht qua koffers, maar nu heb ik zo licht mogelijk gepakt: voor 4 dagen aan kleren voor iedereen, warme kleren doen we aan in het vliegtuig en er gaat voor de kids extra kleding mee in de handbaggage voor eventuele ongelukjes onderweg.

Qua speelgoed: kleine potjes klei, stiften, ipad natuurlijk, mens-erger-je-niet reiseditie, autootjes en de knuffels natuurlijk nog. En toch heb ik het gevoel dat ik iets vergeet... maar misschien komt het gewoon omdat we zo licht bepakt zijn? Straks toch nog nog maar even alle lijstjes nalopen 😁

1. Annelijn:
    9 december 2018
    Jullie hadden al meer mee toen jullie hier één nachtje bleven 😂
    Succes met pakken!
  2. Wietske:
    9 december 2018
    Ja maar dat kwam door die hond!! 😜
  3. Rene Boekel:
    11 december 2018
    Winter jassen hoef je niet mee toenemen Taxi service René neemt dat voor de reis naar Schiphol en op de terugreis naar huis voor jullie mee. Niet omdat het moet maar gewoon omdat het kan 😜😘